Beoordelingen van New Hong Kong City Voorschoten

Recente recensies van New Hong Kong City Voorschoten

5 sterren na 256 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer gewoon lekker

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

beste Chinees van Voorschoten en omstreken.

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed verzorgd, zeer tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Service is uitstekend. Nadat mijn bestelling lauw arriveerde had ik na een telefoontje en nieuwe levering. Klasse. Het eten is prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was 30 minuten te laat. Was koud en smaak was niet zo als we gewend zijn leek wel oud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De maaltijd was van een zeer goede kwaliteit, goed warm en netjes verpakt. Werd keurig op de tijd geleverd die afgesproken was. Informatie voorziening via de e-mail was top

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed eten, en heet, en keurig op tijd.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer top!

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

30 min.te laat lauwwarme eten bezorgd. Niet zoals gewend. Tegen de kwaliteit van het eten heb ik niks te zeggen. Goed zoals altijd.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk. Goed op temperatuur en smaakvol. Werd zelfs 10 min eerder bezorgd.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Tjauw min goreng char siew is heerlijk 😋

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en de spaarkaart volgemaakt dus de volgende bestelling geeft 5 euro korting.

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ook deze keer was alles weer prima in orde en erg lekker. Compliment aan de keuken !

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer goed/heerlijk

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Exact op afgesproken tijd bezorgd en (deze keer) alles lekker warm. Vriendelijke bezorger!

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd is het weer goed.

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk! Zeer vriendelijke bezorger die bedankte voor de fooi. Helaas zat de bestelde kroepoek niet bij de bestelling. Als goed is krijgen we die de volgende keer gratis. Hier heb ik over gebeld.

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Loempia's waren koud, maar verder was het eten heerlijk. Netjes op tijd bezorgd ook.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Love your food! Seriously, its the third time I've ordered and I can't get enough. Please say thank you to your chef!

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd bezorgd en we hebben héérlijk gegeten.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten aardige bezorger / goede bezorging

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima verzorgd, zeer smakelijk en warme gerechten (ondanks de drukte)

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was een half uur te laat, terwijl ik een mail ontvangen had dat mn bestelling 45 min daarvoor onderweg was. Snap dat het druk was, maar de mail vond ik een beetje gekkig. Tevens kroeppoek besteld, maar niet gekregen.

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het bestellen via de ‘eigen’ app ipv thuisbezorgd werkt op zich goed. Alleen de bevestiging in de app na betalen niet. Het winkelmandje blijft vol en niets wijst er op dat de bestelling is doorgekomen. Dit is echter altijd wel zo, maar dat kan dus beter in de app.. als thuisbezorg dat kan, dan kunnen jullie dat ook!

, 12-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas de miniloempia's van het maandmenu vergeten. Dit weegt niet op tegen de kwaliteit van het eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het Keuzemenu genomen het was erg lekker

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten!!

, 10-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt lekker eten, voor een zeer goede prijs. Smaakvol en vers. Zoveel meer dan de “gewone Chinees om de hoek”. En zelfs bij bestellingen voor thuisbezorgen is er altijd ruimte voor speciale wensen.

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke gerechten en bezorgen is altijd top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was prima op tijd en erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eten is altijd goed en vriendelijke bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles klopte.van de kwaliteit tot aan de bezorging

, 30-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig, zoals altijd. Precies op tijd bezorgd, warme en verse maaltijden.

Reactie van New Hong Kong City:Beste Tetiana, bedankt voor je mooie beoordeling. We blijven ons best doen! Team NHKC

, 29-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals vaker vergeten ze de kroepoek mee te geven. Voor de rest lekker eten

Reactie van New Hong Kong City:Beste Frank, Allereerst voor je bestelling. We zullen kijken hoe we het 'kroepoek' beste kunnen oplossen zodat jullie gewoon de kroepoek krijgen zoals besteld. Mvg, Team NHKC

, 29-09-2020

Kwaliteit:

Rating

bestelling zelf opgehaald 5 minuten van ons huis, niet alles was even warm bij thuiskomst. ik vond ook de kwaliteit in het verleden beter, dan het heden. We bestellen hier toch met regelmaat.

Reactie van New Hong Kong City:Beste mr./mvr. Langerak, Als u volgende keer weer komt afhalen horen wij graag wat er anders is. We hebben geen veranderingen in het keukenpersoneel. Team NHKC

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De loempia die vergeten was, werd heel snel gebracht. Het eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was snel en de bezorger was vriendelijk. Het bestellen was super makkelijk via de webside.1 klein minpuntje, ik bestel voor meer dan 30€ en er wordtgewoon 25 €cent voor idealbetaling gerekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger. Eten zoals altijd: geweldig lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Soep was te dik en de loempia's waren lauw en weinig smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

sorrie maar het eten was niet echt warm

Reactie van New Hong Kong City:Beste Bea, Alle workgerechten worden zowieso vers gewokt, dus het zou in principe erg warm moeten zijn. maar indien u volgende keer belt, dan zullen we de kok vragen om het extra warm te maken en bezorger vragen om waar mogelijk eerst te bezorgen. Team NHKC

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen via de website is gemakkelijk, ideaal is dat je een status update krijgt als je verzending onderweg is. Eten is van constant hoge goede kwaliteit, heerlijk van genoten en de gasten ook.

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om half 4 besteld voor 19:15 bezorging maar wel bijna 3 kwartier te laat was een beetje jammer qua planning. Eten was zoals altijd meer dan genoeg en erg lekker

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lekker eten, veel voor weinig . Vriendelijk personeel. Bestel er graag. Optijd geleverd

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Compleet tevreden weer.

, 25-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk, we hebben er goed van gegeten. Ook de bezorging was snel.

Reactie van New Hong Kong City:Beste mr./mvr, Bedankt voor je beoordeling. We vermoeden dat u ook tervreden bent over de bezorging, maar helaas heeft u nog 0 sterren gegeven voor de bezorging. Team NHKC

, 25-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was zoals altijd goed. Jammer dat de saus voor de loempia's er niet bij zat. Niet de eerste keer dat er iets mist uit de bestelling. Met afhalen gebeurt dat eigenlijk nooit. Eten hadden we besteld voor 18.15, deze kwam 40 min later, dat is wel echt een minpunt.

, 24-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In het verleden haalde, of bestelde ik de Chinese rijsttafel. Omdat daar lekker veel verschillende smaken bij elkaar op je bord komen. Sinds een half jaar of zo ben ik op zoek naar een soeploos alternatief omdat ik de tomatensoep zoals die nu gemaakt wordt niet lekker vind. Na de Nasi Rames speciaal, (geleverd met steeds verschillende bijgerechten) probeer ik nu de Nasi goreng 'New Hong Kong City'. De eerste ervaring is goed. De stokjes saté zaten nu apart in een eigen bekje met lekker wat saus. De nassie was heel klassiek belegd met plakken ham en ei. Met een bolletje ijs -uit eigen vriezer- toe voldoende voor twee eters. Al met al was dit lekker en waar voor het geld.

, 24-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het beste Chinese restaurant in de omgeving van Leiden. Heerlijke gerechten van een perfecte kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellingen worden snel bezorgd en het eten is altijd heerlijk! Geen wisselende kwaliteit zoals bij veel andere afhaalrestaurants, maar altijd goed.

, 23-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was weer voortreffelijk...zoals we gewend zijn !!

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten en prima bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas meerdere botjes van de kip in een loempia verder heerlijk en erg lekker.

, 17-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, en een goede bezorging.

, 17-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel te laat bezorgd meer dan anderhalf uur later , (Kan ik wel begrijpen als het erg druk is maar niet als ze zeggen het is onderweg over 10 a 15 minuten komt het) eenmaal bezorgd was de bestelling gelekt dus de saus zat op alle bakjes en was gelekt door de hele tas , ook miste de satesaus wel voor betaald , de loempiaatjes niet te eten omdat ze door de saus sompig waren. Haal hier graag af dus geen bezorgen meer voor ons, was ook helaas de eerste klacht van ons.

Reactie van New Hong Kong City:Best Jaqueline, Nogmaals excuses voor de slechte bezorging. We hebben zoals telefonisch besproken de bezorger hierover erop aangesproken en samen met u een gepaste oplossing gevonden. Team NHKC

, 16-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer prima in orde👍

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk. We hadden een maandmenu en smaakte super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De scooter was gevallen met onze bestelling (kan gebeuren) waardoor alle pakketten nat en vies waren. Normaal gesproken doe ik daar niet moeilijk over maar ik had nu visite en vond dat wel jammer. We kwamen er direct achter dat de kroepoek was vergeten (wat ook kan gebeuren) en de bezorger zei dat hij het direct zou brengen en kregen zelfs extra, top! Maar met uitpakken bleek ook dat de saus bij de koe yuk en van de babi pangang spek er niet bij zat... We hebben niet meer gebeld of het tegen de bezorger die de kroepoek kwam brengen gezegd omdat als dat ook weer gebracht zou worden het eten koud zou zijn! We hebben nog nooit pech gehad en net nu met visite gebeurde dat, erg jammer! Maar het eten was heerlijk.

Reactie van New Hong Kong City:Beste Ineke, Allereerst ons verontschuldiging dat de bestelling geheel niet compleet was afgeleverd. Indien u volgende keer ons belt, dan zullen we een portie miniloempias mee geven. Mvg, Team NHKC

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Veel eten, voor een redelijke prijs. Maar weer niet echt super warm. Terwijl ik Express het eten zelf ben gaan halen, en niet heb laten bezorgen...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk was het en mooi op tijd bezorgd.

, 13-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snel warm en goed

, 12-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles goed.

, 12-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd. Lekker warm. Prima smaak

, 11-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima. Heerlijk klaargemaakt. Goede hete temperatuur.

, 11-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers en snel gebracht.

, 09-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kroepoek was vergeten maar werd binnen 10 min. geleverd na een telefoontje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker, en precies op tijd bezorgd door aardige jongen👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De gerechten worden vers bereid, zeer goed van kwaliteit, website is gebruikersvriendelijk en thuisbezorging snel (en beleefd!). Houden zo!

, 05-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bami was koud. Mini loempia’s wel besteld, maar niet geleverd. Deze kwaliteit en service zijn we niet gewend.

Reactie van New Hong Kong City:Mr. Mvr. W.D. , begreep van de medewerkers dat u niet gebeld had. Indien u gebeld dan hadden we deze nog kunnen naleveren. Als u volgende keer belt, dan kunt u aangeven dat u een portie miniloempia en een kroepoek tegoed krijgt, we hebben een aantekening gemaakt. Graag bellen

, 04-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bami was koud en de pansit was zuur en de mini loempia's smaakte ook niet goed, had al gebeld maar de dame ging het doorgeven ruim 30 euro betaald, had in iedergeval wel compensatie verwacht... maar helaas niet de kwaliteit wat ik gewend ben

Reactie van New Hong Kong City:Goededag mevrouw Pouw, jammer dat u gisteren niet het kwaliteit en service kreeg dat u van ons gewend bent. Door de drukt gisteren had de medewerker pas vrij laat doorgegeven. Indien u volgende keer belt, geef dan door dat u een portie bami en tja wan tan van ons tegoed krijgt. Heb een notitie hiervan gemaakt. Tot volgende keer

, 04-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze eerste ervaring met de Chinees in Voorschoten. Niet het hele specifieke wat we soms eten in China Town Den Haag maar zeer zeker lekker, warm en op tijd!

, 04-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de witte rijst niet op temperatuur was. Voor de rest was het uitermate smakelijk.

, 03-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was weer uitstekend

, 03-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nr 150 met Chinesemie heerlijk gerecht.

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Niets op aan te merken, goed van smaak en prima portie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd goed van kwaliteit en prima bezorging op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eten prima en precies op tijd (5 km)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima levering op tijd en de maaltijd was ook goed bereid en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten Wel jammer dat we niet kregen wat we hadden besteld. Reden: "te druk". Te druk is nooit een goede reden!! Erken je fout en corrigeer die

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer goed.

, 28-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk en mooi op tijd bezorgd. Bezorger vriendelijk. En netjes e-mail over de voortgang. Helemaal top!

, 26-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het deeg van alle 5 loempia-s was slap dus niet krokant. Ik denk door verkeerd inpakken. Hierdoor gingen ze open bij het oppakken. U kunt beter de loempia per stuk in een zakje doen en deze een beetje open laten staan. Graag verbetering aanbrengen! Is al meer gebeurt bij jullie. De rest was prima!!

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling binnen een kwartiertje op kunnen halen (we zijn praktisch buren) En dat ondanks dat t heel erg druk is op de zondagavond

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten. Snelle levering en eten was allemaal nog heet.

, 23-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en op tijd bezorgd.

, 22-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde 1 uur en 20 minuten voordat de bestelling er was. Dit is wat mij betreft te lang en niet wat ik van jullie gewend ben. Het eten was heerlijk, hoewel de bami te gaar was.

, 17-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We vonden de kwaliteit van het eten dit keer erg tegenvallen, we zijn beter gewend. We hadden een Chinese rijsttafel besteld, hierbij hoort een stokje saté, deze was op de babipangang gelegd, heel apart.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten, en aardige bezorger!

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb geen problemen gehad met voorgaande bestellingen maar nu was het niet goed. De bakken hadden zodanig gelekt dat de hele zak nat was geworden. De loempia's die ook in de tas zaten, waren daardoor nat geworden en helemaal zacht en slap waardoor ze niet lekker waren om te eten.

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer verrukkelijk, wij hebben heerlijk gegeten. Alleen was de bezorging nu 3 kwartier te laat en dat zijn wij niet gewend van dit restaurant. Maar dat kan altijd wel eens gebeuren, dus geen probleem. De maaltijd maake alles goed.

, 14-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zeer goed

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

altijd goed

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en heel goed warm en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was goed ben tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk knapperig loempia met veel groenten en vlees. Bami kan wel wat rijker met groenten worden gel

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snel bezorgd en erg lekker

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Binnen 20 min stond de bezorger voor de deur. Eten super lekker als altijd

, 08-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten goed op tijd geleverd

, 06-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en ruim voldoende.

, 03-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk, smaakte goed, prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker. En bezorging deze keer echt heel snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ouderwets lekkere Chinees, heeft heel goed gesmaakt en snelle bezorging, was super!

, 01-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We laten regelmatig eten bezorgen en het smaakt altijd weer heerlijk. Gewoon top. Vooral als je daar Pekingeend besteld.

, 31-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer uitstekend.

, 28-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat je géén stukje kroepoek krijgt vind dit traditie bij een Chinees. Eten echter prima. Vriendelijk personeel snel én accuraat. Zou daar echter niet snel gaan eten vind de ambiance niet aantrekkelijk maar dat is persoonlijk.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, maandmenu 500 met een verrassend lekker gerecht Sichuan runderhaas. Snel en bloedheet afgeleverd. Een aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend heerlijk gegeten en op tijd bezorgd door aardige jongen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vond de smaak van de rode saus bij de tjap tjoy erg vlak en saai.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was prima geregeld. Werd prima en vroeg afgeleverd. We hebben er heerlijk van gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig! Zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Levering was zelfs iets te vroeg. Goede kwaliteit van het eten. Zeer ruime porties

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een eerdere positieve recensie over de Nasi Rames speciaal. moet ik nu wat gas terug nemen. In de tussentijd heb ik het enkele malen besteld. Soms kwam de Nassie met kroepoek, dan weer zonder. Vandaag ontbrak ook de seroendeng. Het zijn niet op de prijskaart genoemde extra’s, maar toch zou het fijn zijn als het geleverde altijd het zelfde is. De ajam Pangang vond ik wat ‘dun’ van smaak, Is dat een nieuw recept? Overweeg dan het oude recept weer in ere te herstellen.

, 25-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom UITSTEKEND

, 22-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd prima in orde, nu zelfs iets eerder bezorgd....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijzonder smakelijk gegeten, gaan we vaker doen

, 19-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima gegeten en op tijd bezorgd.

, 19-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij genieten van de maaltijd en vinden het een pluspunt dat de kwaliteit zo stabiel blijft.

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Was erg Goed vooral de tomatensoep

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tevreden!

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen via de (eigen) website gaat eenvoudig. De mensen aan de telefoon (als je speciale vragen hebt) zijn superklantvriendelijk en de bezorger netjes en beleefd. De gerechten vers en zorgvuldig bereid. Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs. Alle ingrediënten om echt veel vaker bij New Hong Kong City te bestellen.

, 15-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op de minuut af op tijd bezorgd, eten was zoals gewoonlijke super lekker.we hebben weer genoten

, 15-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was prima zoals altijd, op tijd bezorgd, maar er miste 1 bijgerecht,

, 15-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten. Prima bezorgservice

, 15-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer perfect.

, 12-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top geregeld en super snel bezorgd. Het bestelde smaakte prima en was goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Ruime hoeveelheid, maar zou verfijnder en met meer groenten moeten worden geleverd

, 10-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-07-2020

Kwaliteit:

Rating

, 06-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend geregeld👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker, snel en warm afgeleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk.

, 04-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wel altijd beroer dat er zoveel geld gaat naar die boeven van Thuisbezorgd.....

, 04-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is perfect en op tijd bezorgd

, 02-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima en fijn dat er bericht kwam wanneer bezorger ongeveer komt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lekker gegeten was goed warm de levertijd was lekker kort, alleen de website vind ik een beetje onoverzichtelijk maar dat heeft niets met het eten te maken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker. Had het maandmenu,vooral de ossenhaas was heerlijk!! Snel weer bestellen!! Grt aan Yun!🙂

, 27-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en snelle bezorging.

, 27-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer in een woord fantastisch. Warm/vers/prima portie/smakelijk/snel en vriendelijk bezorgd.

, 25-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top, heerlijk eten, halen of laten het bezorgen. Komen er al een aantal jaren. Ook het bezorgen is helemaal goed, keurig op tijd en goed heet is het eten altijd. Kortom een aanrader!!

, 25-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heerlijk. De wantansoep viel een beetje tegen, weinig smaak. Het tijdstip van ophalen, namelijk 19.00 uur werd 20.00 uur . Een uur wachten is wel erg lang je hebt als klant geen idee wanneer jouw bestelling klaar gemaakt wordt. Betere communicatie dus.

Reactie van New Hong Kong City:Beste dehr/mvr Verdonk, excuses voor het ongemak. Ik kan nu niet zien wat er verkeerd is gegaan in de communicatie, maar als u bij het bestellen aangeeft dat het afhaal betreft en dat u op een gewenste tijdstip wenst op te halen, staat het dikwijls klaar. een optie kan zijn als u ons telefonisch de bstelling doorgeeft kan kan het bijna niet fout gaan. Mvg, team NHKC

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nagenoeg elk weekeind doe ik een bestelling bij jullie die veelal binnen 20 minuten wordt bezorgd. Echter afgelopen zondag 21-06-2020 ging het helemaal mis. Rond 18:00 mijn bestelling gedaan die uiteindelijk pas om 20:45 werd bezorgd. Na een uur wachten gebeld en navraag gedaan waar de bestelling bleef. Jullie waren nog niet begonnen !! Rond 20:15 werd ik gebeld met de vraag of ik de brstelling al had. Zo biet, dan zou deze op een verkeerd adres bezorgd zijn. Dit was dus het geval. Uiteindelijk, pas om 20:45 de bestelling ontvangen. Hoe nu verder . . . . . ? Volgende keer maar een andere Chinees in de omgeving uitproberen ? De laatste ervaring was in elk geval een teleurstelling.

Reactie van New Hong Kong City:Beste Marco, Allereerst onze oprechte excuses voor afgelopen zondag op Vaderdag. Zoals je zei worden de bestellingen op andere dagen op tijd afgeleverd, maar op Vaderdag hadden we zo extreem druk dat de bezorgtijd rond 1740 van 90 minuten naar op 120 min is gezet. We hopen u volgende keer net als normaal weer zo zsm van dienst te zijn. Als u volgende keer telefonisch besteld kunnen we u een gepaste oplossing aanbieden. Mvg team NHKC

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten smaakt al minder als je er ruim 2 en half uur op heb zitten wachten. Na 5 kwartier eens bellen, wordt er beloofd dat het nog een half uur gaat duren, toch maar weer bellen, als de bestelling ruim 2 uur geleden is gedaan, half uur lukte blijkbaar niet, bestelling zou nu met 5 minuten klaar zijn. Na ruim 2 en half uur eindelijk binnen, geen excuus of wat dat ook, eten smaakte op zich wel, maar kon ook komen omdat we inmiddels honger (ok trek) hadden, wens om de saus apart te doen was blijkbaar ook te veel gevraagd. Een nasmaak had het wel.... Tip als het veel langer gaat duren als gepland, hou je klant op de hoogte of zet een verwachting op de site, dan heb je zelf de keus. Volgende keer maar ergens anders, gelukkig hebben we in deze omgeving genoeg keuze.

Reactie van New Hong Kong City:Beste Rob, Allereerst excuses voor de vertraagde levering van uw bestelling afgelopen Vaderdag. Indicatieve bezorgtijd was vanaf 1745 ongeveer 90-120 minuten ivm extreme drukt op Vaderdag. We waren druk in de weer om de gerechten zsm klaar te maken voor al onze klanten. Wbt de saus apart hadden we beter op moeten letten, dus nogmaals excuses voor het ongemak. Indien u weer een bestelling wilt plaatsen zou ik graag u willen verzoeken om telefonisch te doen zodat we u een gepaste oplossing kunnen vinden. Mvg, NHKC team

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, mihoen met garnalen en cha sieuw aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

17:45 uur besteld en helaas pas om 19:50 bezorgd

Reactie van New Hong Kong City:Beste mr/mvr Van Staden, normaal lukt het ons om de bestelling binnen 45 min of eerder te bezorgen. Door de drukte rond vaderdag hadden we de bezorgtijd al aangepast naar 1,5 uur. Ondanks dat u lang op uw bestelling moest wachten toch goed om te horen dat het wel geamaakt heeft. Nogmaals excuses en graag tot snel, team NHKC

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was een tegenvaller, wij komen al een tijdje bij dit chinees restaurant om af te halen/ bezorgen, gidteren een aarfige bestelling i.v.m. vaderdag kwam bij ons en na openen van het tasje leek het wel chinees oorlog, de babipangang deksel was open gegaan de loempia' s opengescheurd, waarschijnlijk meerdere bestelingen in de bezorgkist, na gebeld te hebben werd er verteld dat de bezorgers het druk hebben dus dat gebeurd wel eens, wij zouden teruggebeld worden door eigenaar maar ook dat gebeurde niet, dus een tegenvaller op vaderdag.

Reactie van New Hong Kong City:Beste mr/mvr RWP, Allereerst excuses voor het ongemak, door de drukte op Vaderdag is de communicatie niet zoals we gehoopt hadden. Ik stel voor als u een bestelling (doordeweeks) plaatst ons belt zodat we een gepaste Oplossing voor u kunnen vinden. Mvg team NHKC

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer is: . Elke keer weer opnieuw naam adres etc. invullen . Loempia was kleiner dan anders en minder taugé

, 18-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima zoals altijd en snel besteld en bezorgd

, 17-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij zijn een regelmatige klant en hebben , door de Corona voor het eerst online besteld bij New Hong Kong City. Het werd op tijd bezorgd en t was als vanouds. Heerlijk!

, 16-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

N.v.t.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt kwaliteit......heerlijk !!

, 11-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd, goed eten en perfecte bezorging. VALUE for money!

, 11-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het vlees van de babi pangang en de daging roejak was niet lekker mals, maar taai en het. De rest was prima te eten. Eten was nog warm en op tijd bezorgd.

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

N.v.t.

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede en snelle service en weer heerlijk gegeten Dank

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik wil mijn bestelling van gisteren annuleren, ik heb om 20.30 uur besteld, maar de keuken was waarschijnlijk al dicht. Kunt u mijn geld retourneren? Hartelijk dank. tinekevanrijn@casema.nl

Reactie van New Hong Kong City:Indien correct heeft u, uw geld ontvangen, zoniet bel ons gerust nog een keer

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was prima te eten. Bezorging ook top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De o.a. bestelde Babipangan was opgewarmd droog en taai Waarschijnlijk van een dag ervoor!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

beetje te laat bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pekingeend (150) vinden wij heerlijk in kombinatie met Chinese mie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer geweldig

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Blij verrast met de bezorging van Nasi Rames speciaal. Op de site beschreven dat ere 2 gerechtjes bij zitten, ajam pangang en saté. De nassie leek gewone nassie. Er zat niet heel veel vlees in. Daar tegenover stond dat er sichuan yuk, Chinese seizoen groenten, saté-ei en seroendeng. bij zat. Ruim voldoende voor twee porties.

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk maar van mij mag de tomatensoep gemaakt worden naar het vorige recept

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke maaltijd

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima keuken. Snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en op de tijd dat er eas ingevuld eerd het aan de deur bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

top eten!

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik geef nooit een vijf kan altijd beter

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

super goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten van goede kwaliteit, warm er voldoende. Je wordt via mail op de hoogte gehouden en de levering was vlot en vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was wat laat, dat is niet erg maar het was niet echt warm meer. Zonde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en netjes bezorgd. Echter, de kwaliteit die ik gewend ben was duidelijk minder. Het eten was wel goed warm, maar erg flauw van smaak.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer erg lekker. Bezorging netjes en ruim op tijd.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Weer heerlijk gegeten en top, zoals je kan bestellen en betalen via de website. Helaas geen bezorging in Oegstgeest, maar rijd hier graag even voor naar Voorschoten.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker! Ben zeer tevreden.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer zeer smaakvol keuzemenu gegeten.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima kwaliteit en mooi op tijd klaar bij het ophalen. Was iets te vroeg dus verser kon niet hier door. Top!!

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd geleverd en goed gegeten.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is heerlijk met liefde bereid dat proef je en merk je aan de kwaliteit, altijd optijd en nog nooit iets te klagen gehad over het eten. Ooit een keertje bij een andere Chinees besteld op maandag want dan zijn jullie dicht maar dat viel erg tegen. Wij zijn zeker terug kerende klanten.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heel erg lekker Babi Pangang buikspek. Zeker een aanrader. Saus en vlees is apart.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt razendsnel, sneller dan aangekondigd zelfs. Het eten is warm en smaakt uitstekend.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was uitstekend, alleen vergeten om de mini loempia mee te geven.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik geef nooit 5 sterren er is namelijk altijd een verbeter punt

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorging was best snel eten was goed zo als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk gegeten en een zeer snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer perfect.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vroeg besteld en op de geeenste tijd bezorgd, prima verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als altijd, prima eten en goed heet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en precies op het aangegeven tijdstip hier!

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd prima eten en op tijd bezorgd.

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker en nog warm

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit was goed. De hoeveelheid was ruim voldoende. We moesten wel lang wachten. De geplande bezorgtijd bij de bevestiging van de bestelling was 19.30 uur. Het eten werd pas om 20.15 bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed, maar helaas ruim 3 kwartier te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is lekker, bezorging keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten goed en zeer smaakvol. Bezorging heel snel.en...zeer correct Top!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk was het WEER voortreffelijk en blijven wij de volgende keer weer bij New Hong Kong City.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd geleverd. Goede kwaliteit van het eten. Ruime keuze.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd was het weer heerlijk

, 08-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten, snel bezorgd.

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk!!!!!! De bezorging prima op tijd en het eten was lekker warm!!!

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en goede kwaliteit. Zal er zeker weer gebruik van maken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vond het eten geweldig. Alleen gaat het vaak mis. Dat je bamie krijgt i.p.v nasie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima bezorging eten is goed warm.... Toppie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik las op de website dat je tegenwoordig punten kan sparen. Echter kon ik nergens vindt hoe

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De enige Chinees restaurant waar je bij je bestelling geen stukje kroepoek krijgt!! Wel sambal bij!!

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was fantastisch maar hebben 1.5 uur op het eten moeten wachten.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Bezorging was veel te laat maar fouten maken we allemaal.

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en keurig bezorgd op afgesproken tijd.

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Levering op de afgesproken tijd, makkelijke menu om gerechten uit te zoeken.

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk gegeten en mooi op tijd . . ben nu al een vaste klant . dus dit zegt wel iets en ook voor de afstand

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer perfect.

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was erg lekker alleen jammer dat de bami en rijst niet gebakken waren.