Beoordelingen van New Hong Kong City Voorschoten

Recente recensies

5.0
Julia
gisteren

Heeerlijk zoals altijd.

Merczel
gisteren

Het eten was heerlijk. We hebben genoten. Alleen de kroepoek was in allemaal kleine stukjes gebroken en de gebakken banaan was niet van de kwaliteit die jullie normaal hebben. Het deeg was erg taai en de banaan niet zacht genoeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd krogt
gisteren

Eten is goed . En je word vriendelijk geholpen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
16 januari 2022
René
16 januari 2022

De bestelling was weer mooi op de afgesproken tijd en compleet. Top!

Jolanda de Graaff
16 januari 2022

Bestel vaker, altijd heerlijk. Vandaag minder tevreden.. Weinig smaak aan de gerechten,volgende x geen maandmenu meer (kies meestal zelf, dat bevalt beter)

Dick
15 januari 2022

Was zeker goed en verrassend. Klein puntje van aandacht mag allemaal wel iets warmer. Maar al met al prima!

Haas
15 januari 2022

Meer betalen ,minder krijgen? Was erg opvallend...goed begin van 2022

Eelco
15 januari 2022

Bezorging was snel en vriendelijk als altijd. De tomatensaus op de Foe Yong Hai was wat vlak van smaak, alsof er alleen tomatensaus zonder toevoegingen was gebruikt.

Wim Dompeling
15 januari 2022

Levertijd bedroeg 1,5 uur Loempia’s waren doorweekt en slap Gerechten waren lauw Bestelde kroepoek is niet geleverd (graag geld terug) Organisatie bij New Hong Kong City is echt niet op orde Het zal wel even duren, voordat hier weer wat besteld gaat worden.

Wielders
14 januari 2022
Teunis Pronk
14 januari 2022

nvt

P. Eradus
14 januari 2022

Het was weer heerlijk

P.J. Bakker
13 januari 2022

Al jaren bestellen wij jullie heerlijke gerechten en eten ze met veel smaak helemaal op. De kwaliteit is constant en nieuwe gerechten gaan er ook altijd weer in.

Ria Brugmande Wit.
13 januari 2022

Prima Chinees! Word ook op tijd bezorgd ! Heel tevreden!

Nagiha Swagers
12 januari 2022

Mijn bestelling werd snel bezorgd en alles was lekker en warm! Alleen bestond de Koe Loe Yuk voorheen uit ca. 12 balletjes en nu maar 8 stuks... 😲 En let op hoe je besteld als je voor korting wilt sparen! De één is met punten en de ander met stempels. Online/ telefonisch/ via Thuisbezorgd? Ik moet het allemaal nog FF uitzoeken. Wel een beetje jammer en verwarrend... 😒

Belinda
11 januari 2022

Weer heerlijk gegeten!! Snelle levering. Super tevreden

Dick
11 januari 2022

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Anne
11 januari 2022
John
10 januari 2022

was weer top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P
10 januari 2022

Eten was van echt slechte kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adriana
10 januari 2022

Uitermate supersnelle bezorging. Eten was goed warm en prima qua smaak. Echt om aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C.J.M. Zonneveld
9 januari 2022

De belonging van prima. De smaak van eten was prima, maar wij vonden dat het eten niet warm genoeg was ,toen het bezorgd werd. We hebben het zelf nog warme moeten maken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diedy
9 januari 2022

Jammer dat je steeds minder voor je geld krijgt , ook ineens extra moeten betalen voor de gewone bami en nasi eten was wel heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Bruin
9 januari 2022
Debby
9 januari 2022

Jullie verkopen altijd heerljk eten. Beetje jammer dat je tegenwoordig €0,60. cent betaald om bami of nasi als gerecht te kiesen. Is niet zo dat jullie goedkoop zijn ofzo. Dus om dan nog eens 60 cent te vragen voor bami of nasi vind ik asociaal. But thats me. Eten is heerlijk.

A.E. van der Marel
8 januari 2022

Nog nooit zo snel bezorgd, nu wonen wij wel dichtbij maar 6 min...... sneller dan Max 🤣

Ina Verlooij-de Graaf
8 januari 2022
Dana
7 januari 2022

Bezorging kwam meer dan half uur later dan gepland.

Lingerak
7 januari 2022

Producten prima enkel blijft de temperatuur bij levering onder de maat

Maria
7 januari 2022

Eten was perfect

Aad
6 januari 2022
Marja
5 januari 2022

Zelf ons menu samengesteld, echt goed geregeld. Heerlijk gegeten!

Jan
5 januari 2022

Eten was prima

Wim
3 januari 2022

Heerlijke gerechten. Levering exact op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F.A.C. van den Berg
3 januari 2022

smaakte weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

marianne
3 januari 2022
Anouk
1 januari 2021

Lekker eten!!!

John
31 december 2021

Heerlijk eten, bezorging precies op tijd, echt een van de betere Chinezen restaurants.

Bram
30 december 2021

Was weer goed geen klachten en op de juiste tijd bezorgd

C.G.v.d.Voorst
30 december 2021

Ga zo door eten was prima in orde!

Simone Natkiel-de Groot
29 december 2021

Er was iets mis gegaan met de bestelling. Maar snel opgelost. Eten was heerlijk

Ineke van Egmond
26 december 2021

Top service!!!

lucia
26 december 2021
Jorrit
25 december 2021
Lenie
24 december 2021

Supersnel bezorgd. Het was warm en weer zeer smaakvol.

Adriana
22 december 2021

Ongelooflijk super snelle bezorging! Eten was goed op temperatuur en heerlijk van smaak! Echt een aanrader..

Rossa
18 december 2021

geen kroepoek ontvangen, wel betaald, eten was heerlijk!

JA
18 december 2021
G.M.ligthart
17 december 2021

Bestel dit gerecht met enige regelmaat. De Chinese mie was wat vetter of iets te veel saus. Eend groente prima

Gummetje
17 december 2021

Het was heerlijk. En precies op tijd gebracht. Was genieten met z'n zessen!

Jan
16 december 2021

het was weer overheerlijk!!! onze vaste kok!

Ellen
14 december 2021

Lekker eten dat nog goed warm was! Dankjewel!

Jeroen
12 december 2021

Heerlijk gegeten en mooi op tijd bezorgd !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
12 december 2021

Altijd goede kwaliteit en lekker eten. Ook de aanvraag om het eten zoutloos te bereiden werd reeds meerdere keren tot volle tevredenheid gedaan. Echt top!

Cees
12 december 2021

Altijd op tijd, goede service en een lekkere maaltijd.

Maurice
10 december 2021

Bezorging was rond het tijdstip die aangegeven werd in de e-mail, dus netjes. Kip was wat aan de zachte kant maar verder weer erg lekker.

Jan
9 december 2021
Robert v
6 december 2021

Lekker vers eten, prima thuis afgeleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
6 december 2021

Het eten was weer heerlijk! Maar alsie mijn bestelling tussen 17.45 en 18.00 wil laten bezorgen, dan is 17.20 echt te vroeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R
6 december 2021
Rien
5 december 2021

Zoals bij voorgaande bestellingen, eten prima en levering mooi op tijd, dus Top

Anne
5 december 2021
Thijs
4 december 2021

Erg smakelijk en netjes bezorgd, top

Wilma
4 december 2021

Was heel lekker , en snel bezorgd

Frank bokern
4 december 2021

Loempia's lauw niet zoals wij het gewend zijn. Jammer.

Barreveld
4 december 2021

Uitstekende service

Karin
2 december 2021
Marja soonius
1 december 2021

Heerlijk gegeten! Klantvriendelijke mensen!

Nel
1 december 2021

Prima op tijd geleverd door vriendelijke man. Alles was goed warm en we hebben genoten van de verschillende gerechten. Een echte aanrader

F vd Eijnden
29 november 2021

Om 18.15 bestelling gedaan, zou om 19.05 bezorgd worden. Om 19.25 gebeld, bestelling kwam er aan Om 19.45 nogmaals gebeld, bestelling komt er aan en om 19.55 stond de bezorger voor de deur. Jammer dat de info niet klopt en de bezorgtijd niet wordt aangepast Eten was zoals altijd weer erg lekker is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Looijesteijn
29 november 2021

Het eten was niet erg warm en de bezorging was 3 kwartier later als de verwachte aangegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Westbroek
29 november 2021

Je moet beter ingelicht worden over de bezorgtijd rond 2 uur wachten is veel te lang en niet laten horen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Desiree
29 november 2021

Het eten was lauw bij bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Conny
29 november 2021

Was erg lekker .prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lex Riswick
29 november 2021

Eenvoudig te bestellen en snelle levering volgens afspraak. De kwaliteit is ook prima. Lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mieremet
29 november 2021

50 minuten geleverd na door hun opgegeven bezorgtijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
28 november 2021

Heerlijk eten en correcte bezorgtijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald Pesant
28 november 2021

De smaak was prima, het vlees en de bami kon wel wat warmer was niet de warmte die we gewend zijn, bezorger kwam dit keer op de fiets.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Staden
28 november 2021

16:48 uur besteld , zou om 17:35 bezorgd worden. 18:00 uur nog niets ontvangen. Gebeld en het zou binnen een half uur bezorgd worden. 18:45 uur nog steeds niets, weer gebeld, bestelling nog steeds niet in behandeling. Zouden nu de bestelling gelijk door zetten. Om 19:15 uur eten ontvangen , bij uitpakken eten , waren ze de sate vergeten . Kortom slechte service. Jammer. Eten was wel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geert Camps
28 november 2021

Eten was erg lekker. Goed warm. Alleen eb bezorging was half uur eerder als gezegd,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.M. Ligthart
28 november 2021
Mia Devilee
27 november 2021

Eten was heerlijk., hebben genoten. Alleen zat er geen saté bij, dat was jammer.

Paauw
27 november 2021
Anoniem
26 november 2021

Altijd lekker, altijd genoeg, altijd goed geprijsd. Chillste Chinese Afhaal/bezorg voor Leiden.

marianne
24 november 2021

heerlijk

Bokern
24 november 2021

Bezorging en eten prima

Theo Wagtendonk
22 november 2021

Het was een drukke namiddag zo begreep ik. Ik had vroeg genoeg de bestelling geplaatst voor 18.15. E.e.a. werd bevestigd. Later nog een mail dat de bestelling onderweg is maar die kwam maar niet. 3 kwartier later werd het afgeleverd. Echter de bestelling van iemand anders. Weer gebeld en toen moest de bestelling weer gekookt worden en afgeleverd. Uiteindelijk zaten we ( 7 personen zaten op het eten te wachten) om 8 uur aan de dis. Het proces hebben jullie niet goed op orde. Ook de info die je via mail ontvangt is niet correct en de klant trekt daar verkeerde conclusies uit. Het was best jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
22 november 2021

De prijs is duurder dan via telefoon bestellen. De aflevertijd was via mail doorgegeven maar bleek na telefonisch contact via onze kant nog een half uur te duren. Op site stond toen bezorger onderweg! Echter adres is zeer kort bij het restaurant!! Al met al duurde het ruim vijf kwartier voordat het eten kwam. Eten was prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Wildschut
21 november 2021

Gedeeltelijk verkeerd menu gekregen. Telefonisch contact opgenomen en ik zal bij de volgende bestelling korting krijgen. Nog niet via e-mail bevestigd. Kwaliteit van het eten is erg goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.J. van Kins
21 november 2021

Heerlijk eten, zoals gewoonlijk en keurig op tijd bezorgd, zoals gewoonlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacobus Van der Leek
21 november 2021

Eten heel goed van smaak. op de goede temperatuur. En op de gevraagde tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniel Rehling
21 november 2021

Echt super lekker! Prijs ook heel goed (aangezien het eten genoeg is voor 2 dagen)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daan
20 november 2021
Akerboom
19 november 2021

Goede bezorging netjes optijd

Ria Brugmande Wit.
17 november 2021

Lekker eten,en goede service. Ik vind het een prima chinees Restaurant!

Ton
17 november 2021

Wij hebben onze bestelling ruim voor de aangegeven tijd ontvangen en zoals altijd was het ook erg lekker

Eelco
17 november 2021

Heel snelle bezorging en heerlijk eten. Dat er nu bij de gerechten veel ingrediënten worden genoemd is een grote verbeterering. Daardoor bestelde ik iets wat ik normaal niet zou bestellen omdat de naam mij niets zegt.

Jo.O
16 november 2021

Om 19.00 uur eten besteld via de app. Kreeg om 19:10 uur mailtje dat deze al onderweg zou zijn. Echter om 20.10 uur werd het eten pas bezorgd. Loempia was koud, slap en klefferig deze opnieuw in de oven moeten opwarmen. Overige eten was ook koud. Gevolg --> pas om 20:30 uur niet gezamenlijk kunnen eten. Dus 1,5 uur na de bestelling op een dinsdagavond pas kunnen eten. Dit ben ik niet gewend van jullie. Zo jammer dit 😔

De jong
16 november 2021
M.E.Koppenberg-Bekker
14 november 2021

Was misschien aardig geweest om een mail te sturen dat wegens de drukte het eten laten zou komen.Na een zeer rommelig telefoontje van mij en weer wachten was Het eten na een uur bezorgd.Een mail of een excuses was wel op zijn plaats geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bibi
14 november 2021
Belinda
14 november 2021
Holt a
14 november 2021

Perfect!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Groeneveld
13 november 2021
Ger
13 november 2021
A.E. van der Marel
12 november 2021

Snelle bezorging en zoals gewoonlijk erg lekker

Lin
11 november 2021

Bezorger perongeluk eerst naar een vergelijkbare adresnaam, maar verder geen problemen. Eten was weer lekker!

Fam. Jonker
11 november 2021

En de bezorging is uitstekend...

H.H. Emmerik
9 november 2021

Prima gerechten. Zien er verzorgd uit. Levering aan huis netjes en op tijd.

Remco van Montare
9 november 2021

Het eten en de bexorging waren prima. 5 cent betalen voor plastic draagtasje beetje triest, maak dan de prijzen 5 cent duurder en eigenlijk geldt m.i. hetzelfde voor de bezorgkosten. Ik zou de prijzen iets verhogen

Anne
9 november 2021
E. Kruidenier
7 november 2021
Meeuwenoord
4 november 2021

Was heerlijk !!

julia
3 november 2021
Jan zee
1 november 2021

De verpakking was nu correct gesloten.het zag er keurig uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moussoren
1 november 2021

Fijn op tijd bezorgt en heerlijk gegeten!! Prima kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.J. van Kins
31 oktober 2021

Zoals gewoonlijk was alles weer heerlijk en uitstekend op tijd bezorgd. Prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie Van der Spek
31 oktober 2021

Helemaal super Lekker gegeten

M
31 oktober 2021

Lekker eten, vlotte bezorging, zoals altijd top

Rien
30 oktober 2021

Snel en wederom lekker.

Liesbeth
30 oktober 2021
Eelco
28 oktober 2021

Goed gevulde Chinese mie met Char Sieu en heel erg snel bezorgd.

Maria
27 oktober 2021

Het was weer prima en keurig op tijd.

Vergossen
26 oktober 2021

Chemische smaak aan vrijwel alle gerechten.

Leny
26 oktober 2021

Zeeeeeer snel bezorgd en heerlijk eten.

Hetty
25 oktober 2021

Het was super lekker en gevarieerd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Conny
24 oktober 2021

Het was er snel en erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna Marieke van den Berg
24 oktober 2021

op tijd bezorgd en lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan
23 oktober 2021

Heerlijk gegeten, prima bezorging!

marianne
23 oktober 2021

heerlijk gegeten

Aj
21 oktober 2021

Twee gerechten. Bak babi pangang was voor minder dan de helft gevuld. Kip was aardig maar niet geweldig. Nog nooit meegemaakt, hk is altijd okay maar nu grote tegenvaller.

Frank Bokern
20 oktober 2021

Bezorging en eten prima

Jan Altenburg
20 oktober 2021

Ik bestel bijna altijd (ook) een Mihoen Singapore! Meestal is die prima, maar deze keer was vergeten er kerrie in te verwerken, waardoor de mihoen heel vlak smaakte ! De kerrie is echt nodig om de goede smaak van dit gerecht te verkrijgen. Volgende keer beter !

Ton
19 oktober 2021

Wij hebben genoten van het eten en ook heel snel bezorgd

Velthuyzen
17 oktober 2021

Super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Olsthoorn
17 oktober 2021

De Indische rijsttafel was heerlijk. Ik heb wel een opmerking m.b.t. bezorging. Ik had besteld voor 17.30-17.45. Het werd echter al om 17.15 uur geleverd. Mijn gasten waren nog onderweg en zouden om 17.30 uur aanwezig zijn. Ik moest het eten nu nog een kwartier warm houden. Ik had ook kroepoek bijbesteld. Er zat bij de bestelling een zakje met 2 kleine stukken kroepoek. Als dat inderdaad klopt, 2 stukjes voor 2,50, dan vind ik dat behoorlijk aan de prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Serdijn
17 oktober 2021

Maandmenu oktober: Weinig smaakverschil tussen de gerechten, niet voor herhaling! Loempia's prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

André
17 oktober 2021

Heerlijk gesmikkeld!

Katy
17 oktober 2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding, heerlijk eten, lekker warm en snel bezorgd!

Shy
16 oktober 2021

Duurde ongeveer een uur om te bezorgen. Peking eend was droog en zeker niet vers! Nasi was beetje overcooked en zat raar genoeg ook stukjes bami noedels in??? Nogmaals niet vers. De kip in de kippen soup lijkt/smaakt niet naar kip.. tog was de soep de hoogte punt van dit bestelling. This was my first and last time ordering here!

Anne
15 oktober 2021

Op tijd en correct bezorgd en prima zoals altijd!

Familie
15 oktober 2021

Het was weer heerlijk

Mar
13 oktober 2021

Jammer dat de loempiaas niet heet zijn en de korst niet knapperig is heel vaak het geval

Jan
11 oktober 2021

Als van ouds, heel lekker en goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.
11 oktober 2021

Heb kip met cashewnoten en groente besteld (en er extra voor betaald), maar er zaten geen cashewnoten in!......

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de bruijn
11 oktober 2021

snelle service en heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AIMÉE
11 oktober 2021

Heerlijk gegeten en goed warm bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria Brugmande Wit.
10 oktober 2021

Prima ervaring! We gaan zeker vaker bestellen 👍🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.J.van Kins
10 oktober 2021

Stipt op tijd bezorgd en uitmuntende kwaliteit eten. Was wéér heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

IKE van den Bergh
10 oktober 2021

De berzorger was erg vriendelijk en kwam op tijd. Bij het openen van de plastic zak was een bakje op de zijkant ingepakt, zodat er veel van de inhoud was uitgevallen.

Roderick
10 oktober 2021
Bert Helder
8 oktober 2021

Geen klachten

Angelo
6 oktober 2021

Altijd TOP

C.Moenen
5 oktober 2021

Perfect!!

Lin
5 oktober 2021

Eten was lekker. Vlees was erg zacht en niet droog. Bestel zeker nog een keer!

J.J. van Kins
3 oktober 2021

Wederom keurig op de beloofde tijd thuis bezorgd. Het smaakte óók weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Riemens
3 oktober 2021
Theo
30 september 2021

Bezorging snel.. Erg weinig saus bij Babi Pangang. Smaakte ok, niet heel bijzonder

Neuteboom
29 september 2021

Eten was heerlijk Alleen jammer dat de 15% actiecode niet verrekent werd. Maar als het goed is gaat dit de vlgd keer eraf.

Ton
28 september 2021

Wij hebben genoten van onze bestelling - heerlijk!!

HENNNY
27 september 2021

was snel, en goed.

Wim
27 september 2021

Alles was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion
26 september 2021

Heerlijke maaltijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam
26 september 2021
Helen
26 september 2021

Fijn dat het bezorgd wordt. Rijsttafel lekker, maar de tomatensoep wel wat aan de flauwe kant.

Bert Moeliker
26 september 2021

Heb reeds telefonisch contact met u gehad zou bij volgende bestelling korting krijgen

Martin
26 september 2021

op tijd bezorgd , makelijk te bestellen online.

marianne
24 september 2021

was weer super lekker

Ouwerkerk
23 september 2021

No nooit meegemaakt, bestel hier al jaren mijn eten. Nu koud en smaakloos. Nasi rames was smaakloos, en het vlees smaakte aangebrand. Voorlopig even geen chinees eten meer bestellen. Zo jammer dit

Angelo
22 september 2021

Heerlijk eten goeie loempia

A van Kuilenburg
21 september 2021

Prima verzorgd en keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.j. van Kins
20 september 2021

Het eten was heerlijk en keurig op tijd. Zoals gewoonlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meijer
20 september 2021

Netjes op tijd geleverd eten nog goed warm en eten was heerlijk van smaak en porties ruim voldoende

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

19 september 2021

Helaas in de gadogado erg weinig verschillende groenten. Kroepoek is echt niet vegetarisch trouwens. In de bami met groenten….ik mis echt veel meer groenten. Kijk eens bij de Chinees in Voorhout en zie het zeer grote verschil.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
19 september 2021

Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Westbroek
19 september 2021

Bij de bestelling gemeld niet vet en nat en dat krijg ik een natte zachte vette loempia dit is nu al de tweede keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laceulle
18 september 2021

Eten was erg lekker. Jammer dat er bij de nasi rames en bami rames de vleesgerechten in 1 bakje zitten.

Maria
18 september 2021

Het was wel lastig om de kortingscode te activeren. Daardoor vergat ik de bezorgtijd en fooi in te vullen.

Ton
17 september 2021

Gerechten waren erg lekker en goed op tijd bezorgd

Diedy
17 september 2021

Heerlijk gegeten , keurig op tijd bezorgd

Wilma Devilee
16 september 2021

De bestelling is op een ander adres bezorgd gelukkig kwamen de mensen die daar wonen het bij ons brengen

Cees
16 september 2021

Perfecte eten en bezorging

Jan
15 september 2021

Heerlijk en op tijd.

Jo
15 september 2021

Voor het eerst besteld. Op tijd geleverd door vriendelijke jongeman. Eten was prima, goed op temperatuur en meer dan voldoende. Voor herhaling vatbaar.

Lex Riswick
15 september 2021

Eenvoudig te bestellen en goede levering. Verder hebben we heerlijk geggeten. Kwaliteit is prima

Cees
13 september 2021

Bestelling perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C.J.M. Zonneveld
12 september 2021

Het eten smaakte heerlijk en het goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. de Jong
12 september 2021

Alles prima verzorgd en op de bestelde tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koos van der Heiden
12 september 2021

Er miste maar liefst 2 bakken bami. Want ik had 2x rijstafel voor 3-4 personen. En daarnaast apart een bami met sate en een nasi met bami pangang. En ik had maar een grote en een kleine bak met bami. Veel te weing dus ! Beetje jammer dit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
12 september 2021

Lekker en snel geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mb
11 september 2021
B.van der Voort
9 september 2021

Gewoon heel lekker gegeten!!!!!!

Jan
9 september 2021

verrukkelijk!!!

Sven
9 september 2021

Top super lekker vers en super snel bezorgd 👍🏻 Altijd goed…

Sj aak
7 september 2021

Altijd goed eten en netjes bezorgt

René
6 september 2021

De bestelling was weer mooi op tijd,compleet en het smaakte weer prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelies
4 september 2021

Was weer heerlijk en snel.

John
4 september 2021

Het eten was top en zeer snel bezorgt.Volgende keer weer bestellen het eten is daar erg lekker dus super

Mieke
3 september 2021

Snel en smakelijk.

Peter Dik
3 september 2021

Prima geregeld. Bestelling op tijd klaar. Kon helaas op de digitale menukaart de kroepoek niet terug vinden. Apart dat de digitale betaling 25 eurocent kost! Verder

Teunis
3 september 2021

Het was weer erg goed.

M. Steijger
3 september 2021

Snel geleverd en prima van kwaliteit

Duynstee
3 september 2021

Pekingeend ontvangen zonder bestelde champignons en bijbehorende saus

Bert
2 september 2021

Net als anders: lekker gegeten!!!

Sven
2 september 2021

Altijd super! Vers lekker eten top chinees. En snelle levering👍🏻

Tonton
1 september 2021

Goed op tijd en warm bezorgd. Eten was heerlijk, goed op smaak zonder sausjes of ketjaps. En de hoeveelheid van de portties zijn ok. Dat er bv in een garnalen gerecht ook voldoende garnaal in zit. Echt lekker!!

A.Willekens
1 september 2021

Was weer goed, warm en snel bezorgd

Ton
1 september 2021

Wij hebben zeer genoten van het maand menu, behalve de loempias. Ze waren een beetje lauw en misschien in de magnetron opgewarmd. Ik heb beter gehad.

Gerard Griffith
31 augustus 2021
Bokern
31 augustus 2021

Bezorging en eten prima

John
30 augustus 2021
Joost Baas
30 augustus 2021

Mooie smaken en knapperige groenten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Conny
30 augustus 2021

Prima op tijd en erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
30 augustus 2021

Lekker eten alleen de loempia's waren druipend van het vet, zelfs in de tas lag het vet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spiegeler
29 augustus 2021

Zo als altijd.. 't was heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marttin
29 augustus 2021

Prima kwaliteit. Goed heet en smakelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Westbroek
29 augustus 2021

Helaas deze keer was het een stuk minder loempia's nat en vet en bij de koe loe Kai zat geen saus ik hoop volgende keer beter en misschien een compensatie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemiek
29 augustus 2021

Heerlijk gegeten zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin en Euniika
28 augustus 2021

Zoals we gewend zijn van ons favoriete Chinese restaurant, kregen we snel onze bestelde maaltijden. Die weer zeer smakelijk waren.

Ilonka
27 augustus 2021

Heerlijk gegeten. En de bezorging was supersnel

Nathan
27 augustus 2021

Hoeveelheid was net voldoende alleen jammer dat de sate vergeten was, later wel na bezorgd. Qua smaak erg vlak en fantasieloos. Was in het verlleden wel beter. Niet echt waar voor je geld. Volgende x maar weer bij Alexander bestellen

A.J.
26 augustus 2021

Erg lekker, maar weinig en prijzig

Jacl
25 augustus 2021

Eten was deze keer slehct bereid met rauwe groenten ,misschien had de kok een off-day

Koos
24 augustus 2021

Op tijd bezorgd. Eten was lekker. Alleen jammer dat de kroepoek er niet bij zat.

Ruwen Laceulle
24 augustus 2021

Eten was erg lekker, goed warm ook. Bezorging precies op tijd. Vriendelijk gestemd

Eelco
24 augustus 2021
N. van Leeuwen
23 augustus 2021

De bezorging was bijna een uur te laat. Hoewel we 2 uur van te voren hadden besteld. Ook was te bestelling niet compleet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mier
23 augustus 2021
G.
23 augustus 2021

Kwaliteit van het eten was prima. Echter: Online om 17.30 besteld voor bezorging om 18.30 uur. Om 18.32 uur een mailtje dat bezorger onderweg was, Eten werd pas na 19 uur bezorgd. Helaas dus niet meer zo warm als zou moeten! En dit al voor de 2e keer. Voortaan niet meer laten bezorgen denk ik….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ivon van Weeren
23 augustus 2021
Harold
22 augustus 2021

Wederom vergeten om ook de kroepoek mee te leveren. Ook 2x babi pangang gekregen maar andere gerechten weer niet. Jammer Eten was wel weer heerlijk. Keurig geleverd op aangegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
22 augustus 2021
Bertus
21 augustus 2021
U.
20 augustus 2021
marianne
20 augustus 2021

was weer heerlijk

A.Willekens
18 augustus 2021

Was weer prima eten

Adriana
17 augustus 2021

Zoals altijd heerlijk eten en snelle bezorging.Alleen vergeten de kortingcode in te voeren 🤔, maar het was het waard. 😉

Dave
17 augustus 2021

Mijn favoriet. Geroosterde Peking eend. Lekker krokante buitenkant en zacht van binnen.

present51
17 augustus 2021

Was heerlijk groenten lekker knapperig !!

Westbroek
15 augustus 2021

Het was allemaal heel erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

V d Berg
15 augustus 2021

Op tijd bezorgd,lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
15 augustus 2021

Keurig op tijd, heerlijke getechten

Eelco
15 augustus 2021

De bezorging was snel en correct. Helaas waren de Cantonese spare ribs waar ik erg nieuwsgierig naar was, droog, mager, taai en er zat vrij weinig smaak aan. Ik zal ze niet snel weer bestellen.

Peter
15 augustus 2021

Heerlijk zitten smullen met zijn allen, toppie !!

Teunis
13 augustus 2021

Het was weer voortreffelijk

Ligthart
13 augustus 2021
J.A.
13 augustus 2021

Snel lekker gegeten !

Ger
12 augustus 2021

Tevreden zoals gebruikelijk.

Thijs
9 augustus 2021

Heerlijk eten, en goede bezorging

Emmy
8 augustus 2021

Was weer heerlijk. Ook warm genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jamie
7 augustus 2021

Was weer top!

Annemiek
6 augustus 2021
Duco
4 augustus 2021
Jan
3 augustus 2021

Had bij de bestelling om extra sambal gevraagd,zat er niet bij en ik vond de kipkerrie erg vlak van smaak

Gemma
3 augustus 2021

Prima eten. Bezorger heeft hard gefietst, want zelfs de loempia was nog knapperig, Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natascha
3 augustus 2021

het was zoals altijd weer heerlijk. en netjes op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

v,.d. berg
1 augustus 2021

lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
1 augustus 2021

Deze keer het vlees iets minder mals dan anders, ook de saus over het vlees was minder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sven
31 juli 2021

Mijn favoriete eetzak altijd lekker en vers kan geen betere noemen👍🏻 Mijn complimenten

inge
31 juli 2021

eten is prima, maar wederom te vroeg bezorgd. Ditmaal een kwartier, maar is ook wel eens half uur te vroeg en ook wel eens een uur te laat geweest

Vd berg
30 juli 2021
Jan
29 juli 2021

Heerlijk en stipt op tijd.

Marga Bos
26 juli 2021

Indische rijsttafel besteld deze was flauw en smaakloos en qua smaken zeker niet indisch

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

lucia
26 juli 2021
Conny
26 juli 2021

Prima. Op tijd en erg lekker. Zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W.van der Valk
25 juli 2021

Na een bestelling van €61 moest ik nog eens €0,50 betalen voor het vragen of de saus apart geleverd kon worden en ook daarnaast nog €1 betalen voor de bezorging! Lijkt mij toch niet zo van service verlenen,zeker niet op zo'n bedrag?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaco
25 juli 2021
Claudia
24 juli 2021

Bestelling compleet. Goed warm/heet Netjes op tijd TOP!

Leontine van der Werf
24 juli 2021

zoals altijd is de bestelling op de afgesproken tijd bezorgd. prima service en prima kwaliteit !!

Julia
24 juli 2021

kakelvers en heerlijk. supersnele bezorging!

Eelco
23 juli 2021

Goed eten dat warm wordt bezorgd door een snelle beleefde bezorger.

Kees
22 juli 2021

Heerlijk!

Van As
19 juli 2021

Klein minpuntje was het missen vd saus bij de Cha Sieuw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.